Setkání nových zaměstnaců Zobrazit fotogalerii
5. listopadu 2019 Aktuálně u nás

Setkání nových zaměstnaců

Změna zaměstnání je stresující situace, se kterou se v životě potká velká většina z nás. Příchod do nového kolektivu a prostředí s sebou přináší jiné přístupy k práci a postupy, plno administrativy a hlavně také mnoho nových lidí a jmen, které je si potřeba zapamatovat. Takový bývá nástup do nového zaměstnání. My bychom rádi našim novým zaměstnancům toto období ulehčili a pomohli jim s jejich prvními kroky v naší organizaci.

Proto jsme již podruhé uspořádali „Setkání nových zaměstnanců“, akci, během níž se naši noví kolegové a kolegyně dozvědí vše o Charitě Frýdek-Místek a jejím fungování, osobně se setkají s některými pracovníky ředitelství, vedoucími středisek a samozřejmě také s panem ředitelem. Ten novým zaměstnancům během setkání vysvětlil organizační strukturu Charit v rámci České republiky a rozpovídal se i na téma financování naší Charity. Pak přišlo na řadu představení všech 16 středisek, které Charita Frýdek-Místek provozuje. O Domu pokojného stáří popovídala Lucie Zíková, vedoucí oddělení 2, od které jsme se dozvěděli něco o historii střediska, jeho současnosti a také o tom, jakým směrem se chce domov dále vyvíjet. Martin Paľov, sociální pracovník služby Rebel, která v terénu pracuje s dětmi a mládeží, si pro účastníky setkání připravil interaktivní prezentaci, která ukázala, co všechno spadá do náplně služby Rebel. Sociální rehabilitaci ZOOM a co sociální rehabilitace znamená, objasnila Kristýna Syslová. Ostatní střediska, ale také Tříkrálovou sbírku a akce pro veřejnost, které pořádáme, pak odprezentovala PR manažerka Jana Opluštilová.

„Je to poprvé, co jsem se setkala s tak osobním přístupem při nástupu do nové práce. Velmi si toho cením,“ shrnula setkání jedna z jeho účastnic. My jsme rádi, že se setkání účastníkům líbilo a přineslo jim nové zajímavé informace